|

واردات خودرو | واردات خودرو کارکرده | واردات خودرو امروز

خبر فوری/ تاخیر عجیب در واردات خودروهای کارکرده | نماینده مجلس از واردات خودرو های کارکرده شاکی شد!

عضوکمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در توئیتی از تعلل در ابلاغ مصوبه واردات خودروهای کارکرده انتقاد کرد.

خبر فوری/ تاخیر عجیب در واردات خودروهای کارکرده | نماینده مجلس از واردات خودرو های کارکرده شاکی شد!
کد مطلب : 40990

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص واردات خودرو های کارکرده نوشت:

آقای مخبر دلیل تعلل نزدیک به سه هفته‌ای در ابلاغ مصوبه واردات خودروهای کارکرده که در هیات دولت (بعد از ۴ ماه) به تصویب رسیده است، چیست؟

پیش از این جلال رشیدی کوچی در جلسه علنی نوبت عصر روز (یکشنبه ۲۳ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اینکه از سوی عوامل خارجی تحریم شویم حسابش مشخص است اما عده‌ای در داخل و به بهانه‌های مختلف که کسی هم نتواند اظهارنظر کند، ما را تحریم کرده‌اند.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس با یادآوری اینکه مجلس شورای اسلامی در خصوص واردات خودرو کار کرده و قانون تصویب کرده است، ادامه داد: سه ماه منتظر هستیم تا برای مسئله واردات خودروهای کارکرده آیین‌نامه تدوین شود؛ چرا ساده‌ترین مشکلات این مملکت را پیچیده می‌کنید.

رشیدی کوچی افزود: اکنون ۴ تا ۵ هزار خودروی نو وارد کشور شده اما این حق مردم است که خودروی ۵۰۰ میلیونی ۱۰ هزار دلاری را دو میلیارد تومان خریداری کنند، با چنین شرایطی می‌گوییم می‌خواهیم خودروی اقتصادی وارد کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: نمی‌توان دو هزار کیلومتر جاده در کشور افتتاح شود ولی ملت ماشین خوب سوار نیستند و اینترنتشان نیز فیلتر بوده و قطع است، باز هم ناسزا می‌گویند که این امر سبب ناامیدی و یأس می‌شود، بر این اساس درخواست می‌شود مجلس موضوع را پیگیری کند تا به بهانه‌های مختلف مردم را از خدماتی که حقشان است محروم نکنیم. در واقع موضوعات ساده‌ را به لوکس و لاکچری، تجملاتی و یا ضد امنیتی تبدیل می‌کنیم در حالی که اینها مسائل ساده‌ای هستند لذا باید تلاش کنیم در جامعه امیدآفرینی صورت گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین