|

گزارش روزانه بورس ۹ آبان| ارزش معاملات در مدار نزول

بازار سرمایه سومین روز کاری هفته را اگرچه مثبت آغاز کرد اما رفته رفته با افزایش عرضه ها در نهایت با نزول به کار خود پایان داد.

گزارش روزانه بورس ۹ آبان| ارزش معاملات در مدار نزول
کد مطلب : 40708

بازار سهام سومین روز کاری هفته را اگرچه آغاز مثبتی داشت و در ساعات ابتدایی بازار روند رو به رشدی داشت، اما رفته رفته بر میزان عرضه ها افزوده شد و در نهایت با نزول به کار خود پایان داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی جزئی   به 1 میلیون و 981 هزار واحد رسید و همچنان اولین هدف خود را پس گیری کانال 2 میلیون واحد قرار دهد. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی رشدی جزئی به ارتفاع 670 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «اخابر»، «کگل» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «شگویا»، «آریا» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ثشاهد»، «خگستر» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «شگویا» و «فزر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 9 آبان ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 250 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 460 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 139 نماد در محدوده مثبت و 273 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 127 نماد در محدوده مثبت و 139 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین