|

فروش فوری یک خودرو خارجی بدون قرعه کشی | فروش فوری خودرو از دم قسط و بدون سود

وضعیت بازار خودرو به گونه ای است که خودروسازان برای واگذاری محصولات خود به دنیال متقاضی می گردند. نبود خریدار سبب شده تا فروش محصولات به صورت قسطی در دستور­کار خودروسازان قرار گرفته است.

فروش فوری یک خودرو خارجی بدون قرعه کشی | فروش فوری خودرو از دم قسط و بدون سود
کد مطلب : 40486

وضعیت بازار خودرو به گونه ای است که خودروسازان برای واگذاری محصولات خود به دنیال متقاضی می گردند. نبود خریدار سبب شده تا فروش محصولات به صورت قسطی در دستور­کار خودروسازان قرار گرفته است.

مکث موتور کلوت با گیربکس دستی (محصول پیکاپ مکث موتور) به صورت قسطی ویژه آبان 1402 به متقاضیان واگذار می کند.

فروش قسطی از سوی مکث موتور در حالی در عملیاتی شده که خودروسازان، بخصوص خودروسازان خصوصی، برای فروش محصولات خود با چالش نبود مشتری روبرو هستند.

وضعیت بازار خودرو و کاهش قیمت بازاری خودروها سبب شده تا خریداران مانند گذشته عطشی برای خرید خودرو به قیمت کارخانه نداشته باشند. نبود مشتری سبب شده تا مدیران خودروساز به سراغ دیگر مدل های فروش از جمله فروش لیزینگی بروند.

آن طور که در اطلاعیه مکث موتور آمده است، کلوت با گبریکس دستی، با قیمت مصوب یک میلیارد و596 میلیون و 700 هزار تومان در دسترس خریداران قرار دارد.

این خودروساز خصوصی حاضر است به خریداران کلوت با گیربکس دستی مبلغ 900 میلیون تومان وام دهد. بنابراین خریداران می توانند این پیکاپ را با پرداخت 697 میلیون و 700 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت در اختیار بگیرند.

البته مکث موترو تاکید کرده متقاضیان باید وام 900 میلیون تومانی این خودروساز را در بازه یکساله بازپرداخت کنند. مبلغ هر قسط از سوی مدیران این خودروساز خصوصی 75 میلیون تومان تعیین شده است.  نکته قابل توجه این است که خریداران برای وام دریافتی از مکث موتور سودی را پرداخت نمی کنند و در بازه زمانی یکساله تنها همان 900 میلیون تومان را به حساب این خودروساز خصوصی واریز می کنند. تاریخ اولین چک پرداختی از سوی خریداران اول اردیبهشت 1403 در نظر گرفته شده است.

این خودرو با رنگ های سفید و مشکی به متقاضیان واگذار می شود. همچنین مدل این خودرو نیز 1402 اعلام شده است. موعد تحویل کلوت با گیربکس دستی، 45 روز کاری اعلام شده است. اگر مکث موتور کلوت های فروخته شده را با تاخیر به مشتریان خود واگذار کند، تعهد داده که 12 درصد قیمت خودرو را به صورت سالیانه به عنوان جریمه تاخیر به متقاضیان پرداخت می کند. مدیران مکث موتور تصمیم گرفتند سند خودروهای فروخته شده را تا پایان پرداخت کامل اقساط نزد خود نگهدارند. همچنین متقاضیان بابت بیمه بدنه یکساله کلوت های فروخته شده حداکثر یک ماه بعد از انعقاد قرار داد باید یک فرقه چک به مبلغ 6 میلیون و 500 هزار تومان در اختیار خودروساز قرار دهند.

فروش قسطی خودرو، آن هم بدون سود نشان می دهد که وضعیت بازار چندان باب میل خودروسازان نیست. مدیران خودروساز خصوصی پیش بینی می کنند در کوتاه مدت خبری از تشکیل صف های طولانی برای خرید خودرو به قیمت کارخانه نیست بنابراین فروش قسطی را در دستور­کار دارند. به نظر می رسد چنانچه روند تحویل خودروهای وارداتی صفر کیلومتر و همچنین نهایی شدن واردات خودروهای دست دوم سبب شود تا خودروسازان خصوصی برای واگذاری محصولات خود بیش از گذشته با مشتریان راه بیایند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین