|

معرفی و دانلود همراه بانک کارآفرین برای آیفون و برنامه پارسیان من ios

کد مطلب : 43880

در دنیای امروزی «زمان» معادل پول است و تلاش برای جلوگیری از اتلاف این دارایی گران‌بها، چه با محول کردن امور به اپ‌های هوشمند مدیریت زمان باشد و چه نصب اپلیکیشن‌های بانکی مختلفی نظیر همراه بانک کارآفرین برای ایفون، نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. اپ‌های بانکی که زائیده زندگی پرمشغله و مدرن ما هستند، فرآیند انجام امور مختلفی را که در گذشته مستلزم انتظاری طولانی در صف‌هایی بانکی بود، به سادگی فشردن یک دکمه فراهم کرده و قابلیت‌های بی‌شماری را برای مدیریت امور مالی به کاربران خود ارائه داده‌اند. هم‌اکنون تمامی بانک‌های سرشناس کشور از اپ اختصاصی خود رونمایی کرده‌اند که در این میان سه اپ پرطرفدار پارسیان، همراه بانک کارآفرین و همراه بانک کشاورزی برای ایفون بیش‌تر مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. در این مطلب با ویژگی‌های تحسین‌آمیز و امکانات مختلف این اپ‌های بانکی و طریقه دانلود و نصب آن‌ها روی گوشی‌های آیفون آشنا خواهید شد.

A phone standing in a middle of a white screen showing parsian hamrah bank app's user interface on its screen

همراه بانک پارسیان؛ دستیار هوشمند مالی شما

بانک خوش‌نام پارسیان با هدف سهولت‌بخشی به انجام امور مختلف بانکی و مدیریت امور مالی مشتریان خود اقدام به انتشار برنامه‌ای کاربردی تحت عنوان همراه بانک پارسیان برای آیفون کرده است. این اپ در حقیقت راهکاری است هوشمندانه برای انجام آسان و سریع عملیات مختلف مالی بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانکی. با دانلود رایگان این برنامه سودمند به راحتی می‌توانید فرآیند انتقال وجه به کارت‌های شتابی و بین بانکی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید و مدیریت کاملی بر لیست کارت‌های خود و مخاطبین خود داشته باشید. افتتاح حساب به صورت غیرحضوری و کاملاً آنلاین، پرداخت قبوض مختلف خدماتی، ثبت درخواست پرداخت‌های خودکار، خرید انواع شارژهای اعتباری، جستجوی نزدیک‌ترین شعب بانکی و دریافت نوبت آنلاین از دیگر قابلیت‌هایی است که با نصب همراه بانک پارسیان روی آیفون از آن‌ها بهره‌مند خواهید گشت.

ناگفته نماند که با اپلیکیشن پارسیان من ios به سادگی می‌توانید چک‌های صیادی خود را مدیریت کرده و فرآیند صدور، انتقال یا استعلام چک (جهت تائید یا رد چک بانکی) را به آسانی انجام دهید. از دیگر مزایای دانلود همراه بانک پارسیان برای ایفون می‌توان به مواردی از قبیل: امکان انجام حواله بین بانکی، دریافت گزارش از تراکنش‌های صورت گرفته، پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی و ثبت‌نام و فعال‌سازی رمز پویا بدون مراجعه به دستگاه خودپرداز اشاره کرد.

نحوه دانلود همراه بانک پارسیان لینک مستقیم

ازآنجایی‌که اپ‌های ایرانی به علت تحریم‌های شرکت اپل در بازارچه اپل استور حضور ندارند، برای نصب همراه بانک پارسیان ایفون باید برنامه سیبچه را روی گوشی خود نصب و سپس به واسطه بازارچه سیبچه برای نصب برنامه بانک پارسیان برای آیفون اقدام کنید. سیبچه به عنوان اولین بازارگاه نرم‌افزارهای سیستم عامل آیفون با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در خدمات‌رسانی به دارندگان گوشی‌های اپل، جزء معتبرترین وب‌سایت‌های حال حاضر کشور برای خرید محصولات نرم‌افزاری اپل محسوب می‌شود. با تهیه اشتراک ماهانه سیبچه و ثبت دستگاه خود در پنل ادهوک می‌توانید دسترسی پیوسته و امنی به اپ‌های ایرانی در سیستم عامل ios داشته باشید و از مزایای بی‌شمار نصب همراه بانک پارسیان برای ایفون و دانلود دیگر اپ‌های کاربردی ایرانی برخوردار شوید.

راهنمای نصب همراه بانک پارسیان ios

پس از دانلود و نصب بازارچه سیبچه و پرداخت هزینه اشتراک ثبت دستگاه در ادهوک، وارد بخش جستجوی اپلیکیشن سیبچه شوید و نام همراه بانک پارسیان را تایپ کنید. سپس وارد صفحه دانلود همراه بانک پارسیان ایفون شوید و دکمه دانلود را بفشارید تا این اپلیکیشن سودمند برای شما نصب گردد.

two people are speaking on a table made of iphone with parsian hamrah banking app on its screen.

همراه بانک پارسیان برای آیفون وب

چنانچه تمایلی به دانلود رایگان همراه بانک پارسیان برای آیفون به واسطه سیبچه ندارید، می‌توانید از طریق نسخه وب این برنامه همچنان به برخی امکانات این برنامه دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که همراه بانک پارسیان برای آیفون نسخه وب فاقد تمهیدات امنیتی اپ اصلی این بانک بوده و همانند اینترنت بانک پارسیان آیفون از داشتن ابزارهای مختلفی نظیر حسگر بیومتریک اثرانگشت و تشخیص چهره محروم است.

همراه بانک کارآفرین؛ ابزاری کارآمد برای مدیریت امور بانکی

بانک کارآفرین فعالیت خود را به عنوان موسسه اعتباری غیر بانکی با نام شرکت اعتباری کارآفرینان در سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و دو سال بعد با جذب سرمایه و دریافت مجوزهای لازم از بانک مرکزی، فعالیت خود را در قالب بانکی خصوصی شروع کرد. این بانک تاکنون توانسته دستاوردهای زیادی را در زمینه مدیریت منابع انسانی و پاسخگویی به شهروندان کسب کند و خدمات بانکی مختلفی را در قالب تلفن بانک و اینترنت بانک به مشتریان خود ارائه دهد. همراه بانک کار آفرین برای آیفون نیز یکی از محصولات کارآمد این بانک برای مدیریت حساب‌های بانکی و امور مالی محسوب می‌شود.

با دانلود همراه بانک کار آفرین برای ایفون در هر زمان و مکانی قادر خواهید بود موجودی حساب خود را چک کنید و از ۵۰ گردش آخر حساب خود مطلع شوید. انجام کارت به کارت و انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی (ساتنا و پایا)، ارائه گزارش کاملی از تراکنش‌های کارت به کارت و امکان مسدودی کارت‌های بانکی از قابلیت‌هایی است که با دانلود رایگان همراه بانک کار آفرین برای آیفون از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. ناگفته نماند که از طریق بخش خدمات چک‌های بانکی اپلیکیشن کار آفرین ios می‌توانید مدیریت کاملی بر چک‌های خود داشته باشید و عملیات مختلفی نظیر استعلام وضعیت چک‌های وصولی و برگشتی و پیگیری چک‌های واگذاری را انجام دهید.

نحوه نصب همراه بانک کارآفرین ایفون

دانلود همراه بانک کار آفرین آیفون نیز نیازمند نصب سیبچه روی گوشی آیفون شماست. اگر مایل به نصب برنامه کار آفرین ios نیستید، کماکان می‌توانید از نسخه وب این اپلیکیشن در مرورگر سافاری خود استفاده کنید. همراه بانک کار آفرین برای آیفون وب گرچه مانند اپلیکیشن اختصاصی این بانک از محیط گرافیکی بهینه‌شده‌ای برای تجربه کاربری لذت‌بخش برخوردار نیست، همچنان قادر است نیازهای بانکی شما را برطرف نماید.

همراه بانک کشاورزی؛ افقی نو بسوی جهانی دیجیتالی

بانک کشاورزی در طی سال‌های گذشته در بخش خدمات بانکداری الکترونیکی خوش درخشیده و جزء بهترین بانک‌های کشور قرار گرفته است. این بانک با عرضه دو اپلیکیشن ریما و دانلود همراه بانک کشاورزی برای ios توانسته پکیج کاملی از خدمات اینترنتی را به کاربران خود هدیه دهد و آن‌ها را از مراجعه حضوری به شعب بانکی بی‌نیاز سازد. نرم‌افزار ریما به تولید پیوسته رمز پویا اختصاص یافته و برنامه بانک کشاورزی برای ایفون نیز برای مدیریت حساب‌های بانکی و انجام امور مالی توسط این بانک عرضه شده است. با دانلود نرم‌افزار ریما بانک کشاورزی برای ایفون دیگر نیازی نیست برای تعویض رمز پویای خود به دستگاه‌های خودپرداز مراجعه کنید، بلکه با نصب این اپ، در هر مکان و زمانی قادر به انجام این کار خواهید بود. برای انجام امور مختلفی نظیر انتقال وجه شتابی و غیرشتابی، خرید شارژ اعتباری، مسدودسازی کارت بانکی، پرداخت قبوض خدماتی و مدیریت چک‌های صیادی و تسهیلات بانکی نیز کافی است همراه بانک کشاورزی ایفون رایگان را دانلود و نصب کنید تا از مزایای بی‌شمار این اپلیکیشن بهره‌مند گردید.

a green screen with hamrah bank keshavarzi's user interface on the left and bank keshavarzi's logo on the right side.

کلام آخر

اپ‌های بانکی با قابلیت‌های مختلفی که ارائه می‌دهند، سال‌هاست جایگزین فرآیند زمان‌بر مراجعه حضوری به شعب بانکی شده‌اند. این اپ‌های کارآمد با امکاناتی مختلف، نه ‌تنها در حوزه بانکی، بلکه در حوزه مالی نیز به خدمات‌دهی مشغول بوده و همانند دستیاری هوشمند مدیریت تمام امور مالی افراد را در دست گرفته‌اند. در این مطلب با سه مورد از برترین اپ‌های اختصاصی بانکی ایران آشنا شدید و نحوه دانلود و نصب آن‌ها را روی گوشی‌ آیفون خود فرا گرفتید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین