|

مسکن | قیمت مسکن | بازار مسکن

378 واحد مسکونی در شهر رضا ساخته شد!

غلامرضا سبزواری از احداث 378 مسکن ذیل طرح نهضت مسکن خبر داد!

378 واحد مسکونی در شهر رضا ساخته شد!
کد مطلب : 34832

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا اظهار داشت: همزمان با آغاز فعالیت دولت جدید، بحث خانه دار شدن مردم با عزمی قوی و جدی در دستور کار دولت قرار گرفت و با تصویب قانون تولید مسکن توسط مجلس شورای اسلامی، سالانه به طور متوسط یک میلیون مسکن مسکونی برای اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که پنج هزار و ۶۲۵ نفر واجد شرایط در سامانه سمن وزارت راه و شهرسازی، به مرحله تائید نهایی رسیده‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا ادامه داد: برای تأمین زمین، قانون جهش تولید مسکن ۳۰۰ هکتار از اراضی دولت به محدوده شهرستان شهرضا و ۵۰ هکتار به شهر منظریه الحاق می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات این اداره در حوزه راه تصریح کرد: با حمایت مسئولین استان و شهرستان در حوزه احداث راه، اقدامات خوبی از جمله چهار خطه کردن محور شهرضا - مبارکه انجام شد که در سال ۱۳۹۸ به افتتاح رسید.

سبزواری گفت: با افتتاح این پروژه در محور مواصلاتی و پر تردد شهرضا - مبارکه، شاهد کاهش تصادفات در این محور بودیم که از اقدامات مهم اداره راه و شهرسازی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: همچنین مسئولین و کارشناسان اداره راه و شهرسازی شهرضا با حضور در محل نماز عبادی سیاسی جمعه و برپایی میز خدمت، پاسخگوی سوالات و معضلات مردم بوده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین